Konkurencija komercinėje kosminėje industrijoje

Sponsored Links
2012-06-20
Amerikos Demokratai apkaltino Respublikonus, jog šie neturi aiškios NASA vizijos. Dar prieš savaitę Respublikonai kaltino Demokratus lygiai tuo pačiu. O floridiečiai nerimauja dėl Kongreso požiūrio į kosminę industriją. Žmonės, dirbantys „kosminėje“ pramonėje, yra susirūpinę dėl savo ir Amerikos kosminės programos ateities.

Šiuo laikotarpiu intensyviai diskutuojama apie komercinę kosminę industriją ir jos ateitį. Visų pirma, kyla klausimas: Kodėl Respublikonai, Demokratai ir Kongresas yra susirūpinę dėl šios industrijos ateities?

Dauguma žmonių komercinę kosminę industriją suvokia kaip privatininkų atėjimą į rinką, kurioje iki šiol karaliavo vyriausybinių užsakymų vykdytojai. Ši naujoji verslininkų karta nepabijojo rizikos ir nusprendė vystyti pelningą „kosminį“ verslą, o ne vien tik vykdyti vyriausybinius užsakymus.

Tikėtina, kad komercinė kosminė industrija sukurs konkurencines sąlygas tarp vyriausybinių ir nevyriausybinių organizacijų, sudarys sąlygas konkurencingoms kainoms, inovacijoms ir naujų darbo vietų susikūrimui.

Per pastaruosius 50 metų, vienintelė privataus „kosminio“ verslo sfera buvo komercinių ryšių palydovų gaminimas ir jų valdymas. Pagaliau situacija pradeda keistis į gerąją pusę.

Komercinė kosminė industrija leis privačiam sektoriui konkuruoti tarptautinėje rinkoje. Pelnas- tai tik vienas būdas, įvertinti sėkmingą veiklą. Tikroji motyvacija yra sėkmė. Konkuruoti su kitais ir nugalėti – tai visa esmė arba prasmė. Tai pasiekiama, sukuriant geresnius produktus ir paslaugas už konkurentus. Politikai ir vyriausybė neturi teisės žaisti žmonių entuziazmu.

Sponsored Links
1 žvaigždutė2 žvaigždutės3 žvaigždutės4 žvaigždutės5 žvaigždutės (No Ratings Yet)
Loading...